Isuzu D-Max, przeszło metamorfozę dzięki modyfikacji Arctic Trucks AT35. Ten niezwykły projekt nie tylko przyciąga spojrzenia, ale przede wszystkim zapewnia znakomite osiągi w terenie. Przeanalizujmy, co wchodzi w skład tego fascynującego przedsięwzięcia.
Pierwszym elementem, który rzuca się w oczy jest czarne orurowanie przednie z homologacją europejską produkcji STEELER. To nie tylko dodatek estetyczny, ale przede wszystkim solidna ochrona przedniego zderzaka. Styl i funkcjonalność w parze.
Isuzu D-Max został wyposażony w elektryczną wyciągarkę WARN VR EVO 12-S z płytą montażową i dźwignią obsługiwaną z kabiny. Jest to potwierdzenie gotowości pojazdu do pokonywania wszelkich wyzwań terenowych.
System oświetlenia marki LAZER, składający się z modeli Linear 18-Elite (przód), Triple-R 24 Elite drugiej generacji (dach) i Utility 25 (tył) wraz z kompletnym zestawem wiązek to gwarancja doskonałej widoczności nawet w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych.
Zestaw aluminiowych osłon podwozia o grubości 4 mm zabezpiecza kluczowe elementy podwozia. W tym przypadku również producentem jest firma STEELER.
Dzięki kompletnemu podwyższeniu zawieszenia Old Man Emu auto zyskuje nie tylko imponujący wygląd, ale również zwiększoną zdolność pokonywania nierówności terenu.
Pełna lista doposażonych akcesoriów:
- roleta elektryczna Mountain Top EVOe
- orurowanie kapotażowe kompatybilne z rolet
- natrysk przestrzeni ładunkowej
- system wspomagania łagodnego otwierania i zamykania klap
- hak stały z wiązką 13-pinową