Toyota

HILUX 2021+

LEGENDARNA I NIEZAWODNA

W ramach modyfikacji Toyoty Hilux 2021+ AT35 mamy do wyboru modyfikację opartą na zawieszeniu fabrycznym, Old Man Emu bądź BP-51. Pozostałe elementy auta tj. resory, sprężyny, amortyzatory zostają bez zmian.

Jest to koncepcja wywodząca się z centrali Arctic Trucks w Islandii, zakładająca pozostawienie jak największej ilości fabrycznych części na aucie, tak aby auto można było serwisować (oraz kupić części zamienne Toyoty) w każdym zakątku świata. Jest to wariant dla osób, które nie przewidują większego doposażenia dodatkowego tj. wyciągarka, osłony podwozia, zabudowa wyprawowa itp.

Na potrzeby montażu większych, terenowych opon (AT 315x70R17) – przednie zawieszenie zostało podniesione o około 30 mm, a nadkola odpowiednio przycięte i powiększone. Dodatkowo, szyte na miarę poszerzenia boczne są idealnie dopasowane do większych opon. Zestaw zawiera specjalnie dostosowane dla tej modyfikacji stopnie boczne – ułatwiające wsiadanie do auta.

Podstawowe elementy modyfikacji

1. Opony tenerowe 315/70/R17 (BFGoodrich All Terrain T/A KO2)
2. Felgi aluminiowe 17×10″ „Arctic Trucks”
3. Dedykowany klucz dynamometryczny do felg
4. Poszerzenia nadkoli lakierowane w kod koloru nadwozia
5. Specjalne, dedykowane stopnie boczne
6. Podniesienie zawieszenia przedniego o około 30 mm
7. Kalibrator prędkościomierza korygujący wskazywaną prędkość po montażu większych kół
8. Trymowanie zderzaka, błotników i nadkoli nadwozia
9. Wyważenie kół
10. Wykonanie geometria zawieszenia
11. Cztery oryginalne chlapacze przeciwbłotne „Artic Trucks”
12. Wykonanie badań technicznych po modyfikacji

Parametry auta po modyfikacji:

Modyfikacja w liczbach

%
większy prześwit auta
mm
podniesione zawieszenie
°
kąt najazdu
°
kąt zjazdu

Hilux vs Hilux AT35

Wybrane realizacje

Adres

Godziny otwarcia

Copyright 2023 © Arctic Trucks Poland powered by STEELER.

Scroll to Top